بانک بیوگرافی هنرمندان

کامل ترین وبلاگ بیوگرافی و عکس هنرمندان ایرانی

بانک بیوگرافی هنرمندان

کامل ترین وبلاگ بیوگرافی و عکس هنرمندان ایرانی

بیوگرافی رضا بهرام خواننده پاپ ایرانی

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۰۹ ب.ظ

بیوگرافی رضا بهرام خواننده پاپ ایرانی

سلام امروز برای شما کربران گرامی بیوگرافی خواننده مشهور رضا بهرام را آماده کرده ایم .

 

رضا هلاورجانی که با نام هنری رضا بهرام شناخته میشود که در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار است . 

که در 20 دی 1370 در شهر یزد متولد شده است . او فرزند دوم خانواده است او دو خواهر دارد که هر دو ورزشکار هستند . ایشان در 14 سالگی پدر خود را از دست داد . 

 

رضا بهرام خواننده پاپ ایرانی

او فارغ التحصیل با مدرک لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد . او ابتدا وارد رشته ورزشی فوتبال شد و در همین حین علاقه ای به موسیقی در او به وجود امد .

شیوه خوانندگی او تلفیقی بود و به همین دلیل بر دل مردم می نشست . سبک خاص و قدرتش در اجرا باعث شد که خیلی سریع پیشرفت کند و محبوبیتش را در دل مردم جای کند . 

رضا بهرام آوازه هایی چون ابرانی ، موسیقی پاپ ، جزر و فلامینگو را ترکیبی و تلفیقی کار کرده و این کار سبب موفقیت بهتر در قطعاتش شده است . بهرام با آهنگ زیبای از عشق بگو به اوج شهرتش رسید .

از ورزش فوتبال تا عمل جراحی 

در خوانندگی رضا بهرام اولین تیکه گاهش پدرش بود که در همان سال یعنی 1384 فوت کرد و به همین خاطر سبب شد که بهرام ازین رشته فاصله بگیرد .

در آن زمان رضا مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فوتبال فولاد یزد بازی میکرد ، و سپس به طور موقتی به تیم فوتبال فولاد خوزستان رفت و در همان تیم به مصدومیتی دچار شد ؛ پس از گزشت سه سال مصدومیت عمل شد اما خوبی این مصدومیت بازگشت او به دنیای موسیقی و به شهرت رسیدنش شد او دوباره شروع به خوانندگی کرد و علاقه اش به خوانندگی مجددا به وجود آمد و به طور کامل فوتبال را کنار گزشت و وارد دنیای موسیقی شد . 

 

به گفته رضا بهرام ؛ بعد از اولین حامی او یعنی پدرش تنها تکیه گاه او که در تمام زندگی اش او را در تنها نزاشت مادرش بود ، و تمام موفقیت های زندگی اش را بعد از پدرش به مادرش مدیون است .

 

رضا بهرام و مادرش  

 

رضا بهرام از سال 1393 قطعه ها و آهنگ هایش را منتشر کرد و همچنین در سال 1396 در اجرای آهنگ گلی در کنار با آرش و مسیح همخوانی کرد .

در سال 1397 با انتشار آهنگ دلنشین از عشق بگو به اوج شهرت رسید ، در همان سال آهنگ مو به مو  که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند و سبب شد که باعث پیشرفتش شود . این آهنگ زیبا یکی از پربازدید ترین و پر دانلود ترین آهنگ هایی است که در بسیاری از سایت های ایرانی قرار دارد .

کسب مجوز برای اجرای زنده

در خال حاضر موسسه فرهنگی اسپانسر کار های رضا بهرام است . بعد از سال ها فعالیت وی توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را در تاریخ 13 تیر 1398 در تالا مجلل پرشین واقع در جزیره کیش بدست بیاورد . 

 

رضا بهرام خواننده پاپ ایرانی

آهنگ های رضا بهرام 

_ هیچ

_ کاش 

_ آرامشی دارم 

_ گل عشق 

_ شب های بعد از تو 

_ آتش

_ بیمار

_ دیوانه 

_ از عشق بگو

_ کجایی 

_ مو به مو 

_ گلی (همخوانی با آرش و مسیح)

 

رضا بهرام

 

  • علی راد

بیوگرافی

رضا بهرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی