بانک بیوگرافی هنرمندان

کامل ترین وبلاگ بیوگرافی و عکس هنرمندان ایرانی

بانک بیوگرافی هنرمندان

کامل ترین وبلاگ بیوگرافی و عکس هنرمندان ایرانی

بیوگرافی گروه ماکان بند

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

بیوگرافی گروه ماکان بند 

امروز برای شما کاربران محترم بیوگرافی گروه پر طرفدار ماکان بند را آماده کرده ایم ، امیدواریم برای شما مفید باشد و از این مطالب استفاده کنید .

بیوگرافی گروه ماکان بند

گروه دونفره ماکان بند که سبک آن ها پاپ است ،  دو عضو خواننده این گروه با نام رهام هادیان و همچنین امیر مقاره می باشند ، که در بین مردم از شهرت بسیار بالایی برخوردار هستند . همچنین این گروه تحت حمایت و پشتیبانی شرکت آوازی نو هستند .

بیوگرافی امیر مقاره :

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره زاده تهران در تاریخ سوم دی 1364 است .

او در نوجوانی با سرودن شعر فعالیت های خود را در رشته موسیقی آغاز نمود . وی از سال 1393 به طور رسمی و مستقل وارد حرفه خوانندگی شد و چند قطعه در کنار دوستانش هم منتشر کرد .

او همچنین تحت حمایت سایت رادیو جوان قرار گرفت همچنین او بخاطر چهره و تیپ زیبایی که دارد سبب شد که مدتی در حرفه مدلینگ فعالیت هایی داشته باشد و با برند های متفاوت ایرانی و خارجی همکاری کند .

بیوگرافی رهام هادیان

بیوگرافی رهام هادیان :

رهام هادیان زاده تهران در تاریخ 7 مرداد 1370 است .

او نیز همانند امیر مقاره در دوران نوجوانی علاقه اش به ملودی سازی آغاز شد ، به طور شگفت انگیزی تمامی دوره ها و مراحل آهنگسازی را طی نمود و مهارت بسیاری در ترانه سرایی پیدا کرد .

رهام هادیان 27 سال سن دارد و در حال حاضر مجرد است . 

ماجرای ماکان بند :

این گروه با حمایت خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز در تاریخ 1395 به صورت کامل در آمد و شکل گرفت ، و در همین حین با حمایت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو مواجه شد .

ریشه نام ماکان پارسی و دیلمی است .

ماکان نام فرزند شخصی به نام کاکی از حاکمان مازندران سران دیلمه در قرن 4 بوده است که در ابتدا ، نزد ابوالحسین ناصر که در گرگان زندگی میکرد و از سربازان با نفوذ او بوده است و مدتی از طرف وی بر سرزمین تمیشه حکومت میکرد .

اولین آلبوم و معروف ترین آهنگ : 

گروه ماکان بند با مدیریت امیر میلاد و خوانندگی رهام رادیان و همچنین امیر مقاره اولین آلبوم به رسمیت شناخته خود را با نام دیوونه بازی در تاریخ اول شهریور 1396 با 12 آهنگ منتشر کرد . همچنین میتوان به دو تا از قطعه های معروف این آلبوم اشاره کرد ، با نام های هر بار این درو و دلگیری که از پردانلود ترین آهنگ های ماکان بند بوده است .

 

ماکان بند 

  • علی راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی