بانک بیوگرافی هنرمندان

کامل ترین وبلاگ بیوگرافی و عکس هنرمندان ایرانی

بانک بیوگرافی هنرمندان

کامل ترین وبلاگ بیوگرافی و عکس هنرمندان ایرانی

بیوگرافی محسن یگانه خواننده پاپ ایرانی

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

بیوگرافی محسن یگانه 

سلام امروز بیوگرافی خواننده معروف و پرطرفدار محسن یگانه را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم . 

خواننده معروف محسن یگانه در تاریخ 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس متولد شد 

دانشجوی انصرافی و لیسانس مهندسی صنایع که در دانشگاه آزاد ترم ششم است ، همچنین ایشان دو خواهر پزشک و دندان پزشک دارد ، و همچنین یک برادر که نام او کمیل است ، او فرزند سوم خانواده است .

بیوگرافی محسن یگانه

پدر محسن یگانه : محمدرضا یگانه که کارمند جهاد شهید دفاع مقدس است ، در اسفند سال 1364 و در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی به شهادت رسیدند .

 

علاقه اش در کودکی به بازیگری

از کودکی به بازیگری و هنرپیشگی علایق خاصی داشت . اما بنا به شرایط خانوادگی و فرهنگی زمینه ای برای وارد شدن به این رشته پیدا نکرد .

اما استعداد خدادادی او به رشته موسیقی او را در این مسیر هدایت میکرد . تمایل او به موسیقی و شنونده خوب بودن را به طور اتفاقی با شنیدن یکی از قطعات بی کلام آلبوم بهار من بدست آورد و حس متفاوتی را نسبت به موسیقی پاپ پیدا نمود .

نوازندگی گیتار 

بیوگرافی محسن یگانه

با علاقه ای که در او به وجود آمد 

نوازنگی گیتار را در سال 79 و در سن 15 سالگی بدون استاد و با تلاش خود آغاز کرد .با توجه به شرایط آن روزهای خانواده و پدرش که به تازگی شهید شده بود ، امکان حضور در کلاس موسیقی را نداشت و با تلاش و توانایی های ذاتی خود نواختن این ساز را یاد گرفت ، به طوری که آموخته های خود را به دیگران تدریس می کرد .

 

در حالی که ساز گیتار را یاد میگرفت به ان اکتفا نکرد و کیبورد ، پیانو و فراگیری مهارت های فنی موسیقی های الکترونیک نیز روی آورد .

 

شروع حرفه 

محسن یگانه ترانه اول خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد آلبوم اول او با نام سال کبیسه که به صورت زیر زمینی انتشار یافت .

 

 مجوز انتشار البوم 

محسن یگانه که علاوه بر خوانندگی ، ترانه سرایی و آهنگسازی کارهایش را نیز خودش برعهده داشت و دارد . پس از چهار سال فعالیت در این رشته به صورت غیررسمی ، سر انجام مرداد ماه 1387در حالی که در جزیره کیش بر روی استیج درحال اجرا بود ، خبر مبارک دریافت مجوز انتشار آلبومش به گوشش رسید .

 

به شهرت رسیدن با آلبوم رگ خواب 

آلبوم رگ خواب دومین آلبوم مجوز دار ایشان در مرداد 1389 به بازار رسید . یکی از آهنگ های این آلبوم به نام سکوت بسیار مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت و همچنین محبوبترین آهنگ سال 1389 شاخته شد .

 

ازدواج و فرزند 

بیوگرافی محسن یگانه

محسن یگانه در یکی از روز های سال 1389 در مجله ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده است ، وی در 14 آبان 1393 صاحب دختری به نام نگاه شد و به همین مناسبت نام چهارمین آلبوم خود را نگاه نامید .

 

آهنگسازی برای دیگر خوانندگان 

محسن یگانه ترانه سرایی اکثر قطعاتش را خود به عهده گرفته است همچنین او برای خوانندگان مشهوری از جمله : علی لهراسبی ، رامین بی باک ، مسعود سعیدی ، حامد محضر نیا ، علی رهبری و ده ها خواننده دیگر آهنگسازی کرده است .

 

دوستان سینمایی 

محسن یگانه از راه شهرت با افراد مشهوری از جمله : هادی کاظمی ، جواد عزتی ، محمدرضا هدایتی ، پژمان بازغی .

 

عمل زیبایی و قلب 

علی چراغعلی مدیر برنامه های سابق محسن یگانه چندی پیش اعلام کرد که محسن قبل از آنکه به شهرت برسد برای زیبایی اش و تبدیل شدن به یک ستاره دوبار بینی اش را عمل کرده است ، و عمل سوم اش را بخاطر بیماری قبلی اش بود .

 

آلبوم ها 

 

- سال کبیسه : 1385 (غیر رسمی)

- نفس های بی هدف : 1387

- رگ خواب : 1389

- حباب : 1391 

- نگاه من : 1394

 

محسن یگانه 

  • علی راد

بیوگرافی

محسن یگانه

نظرات  (۱)

سلام علی جان ما تو سایتمون یه مطلب اختصاصی برای محسن یگانه نوشتیم که ارشیو کامل محسن رو پوشش دادیم که میشه همشونو انلاین گوش کرد.

اگه امکان داره با بیوگرافی مختصری که کار تیم خود ما هست این ارشیو رو به بقیه هم معرفی کن

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی